Mycket snack och lite verkstad

Nä, inget sålt idag på utställningen - men jag har haft mycket trevligt ändå. Har haft många intressanta pratstunder om bland annat ritkål, surkål, husuppvärming, stentrumling, kamerainställningar och katter. Bunta ihop folk som inte känner varandra så väl och dom ska hitta ett oändligt antal samtalsämnen. :)

Inga mängder av besökare men det droppade in lite folk då och då. Fick besök av U och vi fikade tillsammans. Kaffe, tunnbrödstut och en bulle blev det. Senare kom också A med flera och då var det dags för påtår. Jag tog tre lotter och vann en mjuk chokladkaka. Sen fick jag en burk bondkakor också av L vars man köpte upp dom sista lotterna tror jag, han kom i alla fall med FYRA vinster och ett stort flin på läpparna.

Nu tror jag det är dags att göra kväll. Jag har smakat kakorna, ätit lördagsgodis och druckit ett glas vin. Nu är jag JÄTTETRÖTT. En kombination av socker, alkohol och en stillasittande dag kanske. Undrar om det kommer mer folk imorgon när det är söndag?


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

2011-10-29 @ 23:16:39
Postat av: Anonym

Tummen upp!!!!

2011-10-29 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0