Garnoholic....?

Jag törs nästan inte säga det men - jag köpte garn på lunchen.......igen! I korgen på ICA låg nu Big Verona i olivgrönt, brun och svart. Ja några andra färger med men dom sket jag i. Det var DET GRÖNA garnet jag skulle ha. 100 % acryl, jovisst, men det är mjukt, mjukt, nästan som velourgarn och stooora nystan är det, 200 g. Jag har tidigare köpt enfärgat grönt och ett melerat i lila, grönt och fuchsia. Nä jag har inte stickat upp dom än....... MEN jag har stickat färdigt en raggsocka av det lilamelerade Raggi-garnet jag köpte för nån vecka sen, så det så! Ja jag ska sticka en till.....Och nu ska jag ju lära mig virka. Kanske Veronagarnet ska bli en sjal? Eller så blir det serietillverkning av sockor. Bör blir några stycken av ett nystan.

Big Verona - känner du henne?



En socka - en Raggisocka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0