Det var den helgen det

Tur det kommer fler.

Det bästa med helgen är att man får använda sin tid som man vill. Ja, nu blev det ett födelsedagsfirande och med den ett inköp av present vilket innebar att jag plötsligt fick bråttom på Hammarn eftersom jag insåg att jag ju skulle på Apoteket också.........Men annar så! För övrigt VAR det vernissage på Vildhussen, precis som jag misstänkte så jag svängde in där och fick mig lite konst till livs.

Kameran har testats flitigt. Olika inställningar, serie bild, oj, vad kul jag har! Barnen och kissen har ställt upp som fotomodeller. Nå, kissen lyssnar väl inte riktigt på vad jag vill men en del fina kort blev det.

Kattkram



Äpple



Gaaaalningar! (Kolla in kissen i bakgrunden, han undrar nog vad katten dom håller på med)



Inställningen heter "färgpennor" tror jag. Jag tror även att mina egna färgpennor gör ett bättre jobb. Men ja, lite coolt blev det väl.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0