Bara resten kvar

Det kreativa flowet har fått sällskap med ett flow från näsan. Jäklar! Jag vill inte bli sjuk! Jag har kör ikväll och till helgen är det gospel! Men jag småsnorar bara och jag känner mig pigg så det kanske bara är en småförkylning, om det finns såna?

Igår sorterade jag in vinylskivorna i bokhyllan. Ja, SORTERADE. Jag har dom i bokstavsordning. Det blev en nostalgitripp - mycket bra och mycket konstigt man köpt med åren. Gillade jag verkligen Howard Jones? Kan  i alla fall konstatera att jag redan då hade en väldigt blandad musiksmak.

Några böcker ställde jag också in, det blev visst alla notböcker vad det nu kunde bero på.... :) Vispop och Hits och Bellman och Våra roligaste visor & burlesker. Nu kommer jag ju åt pianot också! Lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0