Nu är det gonatt!

Oj klockan är nästan tolv, kanske man måste lägga sig? Det är jobb och skola imorgon - slut på höstlovet! Men jag måste varva ner först. Jag har varit och tränat. För idag ÄR det söndag och imorgon ÄR det måndag. Och sen tisdag och KÖR! Och denna vecka jobbar jag sent så det lär inte bli nån träning på onsdag kväll som kan stöka till det och få mig att tro att det är fel veckodag. :-)

Kan bero på sovmorgonen också att man inte är trött. Haqvin kom och väckte oss:"Vet ni, klockan är elva!" Oj. Är det då man ska äta brunch kanske? Det blev korvmacka, vet inte om det räknas som brunch. Vet inte heller hur många points det blev. Men imorgon ska jag börja räkna igen har jag bestämt. Nu får det var slutlarvat! Nåt kilo till ska jag väl kunna få bort innan finalen i december?

En promenad blev det också idag. Härligt ute trots det mulna vädret. Man får väl klä på sig. Jag släpade dock inte på kameran denna gång, hade ingen lust. Vågade inte heller gå den vägen jag tänkt, det stod nämligen en bil vid Colldéns och då fick jag för mig att dom kanske jagade där idag. Gick skoterspåret neråt byn istället. Blev lite kortare men vad farao, jag blev pigg i alla fall (och faktiskt lite svettig).

Nu ska jag värma på vetevärmaren åt mina trötta muskler och lägga mig och mysa i sängen. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0