Onsdagfrukost

Nej, inget foto. ;) Men det var en god frukost, jag lovar. Mammas grovbröd (som jag hittade en påse av i frysboxen ute - hurra!) med kaviar och kokt ägg. Tur jag kokade ägg igår så det räckte till idag. Snoozen lade av på telefon igen så det blev till att skynda sig. Jag har funderat på om det har med touchskärmen att göra. Jag trycker på rätt knapp men sen när jag lägger ner den så kanske jag kommer åt skärmen så alarmet stängs av? Fast när jag öppnar skärmen så är alarmsidan framme fortfarande.... Ja jag vet inte. Teknikens under.

Igår var det ingen kör. Jag åkte inte på box heller, jag hade ingen lust. Jag var så trött, så trött i kropp och huvud, ville inte träffa folk och inte höra hög musik. Jag tog en långpromenad istället, runt ner mot Rasan och tillbaka. Träningsappen jäklades med mig men det blev nog dryga 4 km i alla fall. Och tyst och mörkt. Vilken lisa för min själ. Och vilken träning för min kropp! Jag var genomsur av svett när jag kom hem! Backarna i Pålgård är inget att leka med. Och glad! Hurra för endorfiner!

Det borde väl inte vara nåt problem att göra om det ikväll tycker jag. Jag har en helt osprättad talbok i telefonen i fall motivationen tryter. Jag sätter upp en regel som säger att jag bara får lyssna på den när jag promenerar. Bra morot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0