Novemberlov

Idag är jag ledig. Mittiveckanlov för mamman. Tänkte jag skulle umgås lite med mina barn nu när dom har lov. Nu håller dom visseligen just på med frukosten så jag har haft lite egentid på morgonen. :) Bara att vara ledig och slippa kliva upp tidigt är trevligt. Jaja, jag erkänner, jag har laddat en maskin med tvätt och dammsugit också. 

Jag tänkte vi skulle fara och fika på Brödbiten i eftermiddag. Det behövs inte så stora saker alla gånger. Och imorgon ska vi åka in till stan och gå på bio allihopa. Tintins äventyr i 3D. Det blir kalasbra ju!

Nu ska jag jaga lite fler dammråttor på övervåningen, hänga tvätten och sen ska jag ta en låååångpromenad (så jag kan äta nåt gott på brödbiten sen). Jag har anmält mig till styrketräningen ikväll också. Jösses vad jag är ambitiös! ;)


Kommentarer
Postat av: ewa

Fint med lov..och träning- va duktig du är!

Skänken är en billig pryl från MIO tror jag.

2011-11-02 @ 16:48:27
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0