Kampen för att bli en "riktig bloggare": Timeout

Nu har jag försökt med allt. Jag har:

Fotograferat min frukost.
Shoppat och fotograferat mina fynd.
Bakat julkakor och fotograferat.
Jag har till och med haft med en bild på inredning (ljusen jag köpte, fast det var innan kampen började på allvar).

Men har jag fått vara med på blogg.se-s startsida än? Nääää....

Men vänta nu....Jag har ju glömt en viktig punkt. Och den punkten blir svårt, för att inte säga omöljligt, att göra nåt åt:

Jag har passerat tjugoåtta. Ja jag har passerat TRETTIOÅTTA också, med marginal.

Attans.

Hur gör vi nu då?

Äh, jag får väl återgå till det gamla: Konst och hantverk, kropp och kläder, mat och dryck, sång och musik och fredagsfotot och allt annat som faller mig in.

Härligt. Nu kan jag vara mig själv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0