Yes! Jag vann!

Phonera ber om ursäkt ifall jag känner mig vilseledd (no shit, Sherlock??) och drar tillbaka abonnemanget. Yes yes yes!

Tyvärr så är det redan överflyttat från Telia. Det gick fort minsann! Avtalet fanns inte i systemet i fredags men abonnemanget var flyttat? Nu återstår att se vad Telia tycker, dom säger att det tar 17 dagar för oss att få tillbaka det och DET låter ju märkligt? Det gick ju på två röda att flytta över det till bluffmakarna Phonera.

Nej, riktigt klar är jag inte med detta.

Kommentarer
Postat av: ewa

PUH! Phonera sa upp mitt abonnemang själva (jag hade inte gjort det!)och krävde uppsägningsavgift. Sen ringde dom och ville att jag skulle bli deras kund igen...

2011-05-24 @ 09:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0