Det sitter i huvudet!

Äntligen tog jag mig upp på toppen! Jag säger ju det, det sitter i huvudet! Idag hade jag BESTÄMT mig för att gå upp. Ända upp!

Vi var två när vi började.



Vid Ecke-hygget tog vi en paus och delade på två kexchoklad.
Jodå, dom fick godkänt båda två.



Sen gick Herman hem eftersom han är lite förkyld (och lite lat). Jag forstsatte upp mot Snödbergets topp!



428 möh. Och jag startade hemifrån på 252 möh. Det är en höjdskillnad på 176 m. Och den totala sträckan tur och retur blev ungefär 6 km.






Kommentarer
Postat av: ewa

Hmm- var finns detta häftiga berg?

Och ja det här med parträning är kanon. Funderar på att starta en herrgrupp till hösten- vad tror du om det?

Vem håller i boxingen?

2011-05-23 @ 10:55:55
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0