Slut för idag.

Trött nu. Tur det är legalt att lägga sig snart. Imorgon är det dags för frukost på sängen igen - men inte för mig. ;-)

Har skämt bort mig själv idag genom att gå ut och äta på lunchen. Kyckling och klyftpärer på Falkens. Tyckte jag förtjänade det. Och kvällsmat behövde jag inte heller laga, det hade Sören hämtat på Kaffestugan. Tigerkladdkaka hade jag med mig till fikat på jobbet. Kladd var ordet, den var nästan ogräddad i mitten......väldigt smarrigt! En likadan hade jag kvar hemma också som jag bjöd på ikväll. Dock ej lika kladdig eftersom jag tog en större form till den. Fråga är vilken som var godast..... hmmmm......



Blommor fick jag också. Vackra, eller hur?



Nu är Hilda slut för idag. Är det åldern måntro? :-)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0