Knäppo

Jag har ropat in fler barbiedockor på Tradera. En hel drös..... Jag törs inte ens tala om hur många det är för då kommer ni att tycka jag är knäpp, haha! Ja det kanske jag är. :-)

Ja det är ju inte enbart provdockor till barbieklädstillverkningen, det förstår ni nog. Nä, jag har fått ideer ser ni.... Kan inte säga mer för jag är inte riktigt säker själv på vad det blir. Men ni som läst här förut vet att jag är intresserad av människor i min konst. Karaktärer, situationer. Och jag är fascinerad av kroppen och hur vi uppfattar den. Barbie är ju lite speciell där. Verkar som jag snöat in på henne just nu.

Sen är jag ju så pass gammal att jag får leka med dockor om jag vill tycker jag. Så här många barbie har jag aldrig haft förut. Det är härligt att vara vuxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0