Ännu en lovande morgon

Himlen är klar. Solen är på väg att gå upp, jag ser den inte men jag ser att den lyser på talltopparna nere i skolbacken! Det blir nog en dag till med kalasväder. Och det är första mars! Wow.

Igår tog jag ledigt sista timmen och for till stan och köpte presenter till Haqvin. Jag hade även stämt träff med Natalie på Törners. Där satt även en gemensam bekant (och hennes lillebror) så det blev surr vill jag lova. Om allt från träning till relationer till arbetsmiljö till frisörer. Härligt! En clubsandwich blev det till middag. Mumsigt! Sent blev det innan jag kom hem men det gjorde ingenting, jag var så nöjd.

Ikväll är det kör och sen ska det bakas tårta till morgondagen. Jag funderar även på vad jag ska klä ut mig till på Haqvins kalas till helgen. Det är maskerad och så klart mamma måste "offra sig" och klä ut sig! ;-) Jag har varit pirat, Harry Potter, häxa och demon så jag undrar vad jag ska hitta på denna gång?

Nu skiner solen in genom köksfönstret. Och det är dags att fara till jobbet. Idag kommer Sandra och masserar. Det BLIR en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0