Sammanfattning av semesterresan

Måste väl skriva lite om vår semesterresa.

Vi åkte till Norge, Riksvei 17 norröver, "Kystriksveien kallad". Lite mycket bilåkting för barnens smak (och visst, det kan man nog hålla med om lite) men vi fick se mycket. Torghatten, Svartisen, Saltstraumen. Och Herman fick fiska i havet. Hade jag inte heller haft nåt emot men jag har inga fiskegrejer. Hade ett kastspö förut men det gick sönder och jag har inte köpt nåt nytt, det är andra intressen som har prioriterats. Men jag tror vi får ta en tur till framöver till grannlandet enbart för att fiska!

Om han fick nåt? Jodå, två seifiskar (säger man så? En sei, flera seiar?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0