Tulipanaros

Det är lättare sagt än gjort, det! Fast med photoshop borde det väl gå att fixa en tulipanaros?

Nu är kläderna nerpackade och returnerade till Ellos. Och redan har jag spanat på Bubbleroom efter andra.......men, nja det får nog vänta tills lönen kommer, jag ska ha råd med frissan också. Och vinterskor, om jag hittar några...... :(

Och medans vi ändå talar om kläder: Imorgon är det fredag! Då ska jag ha min nya kjol som jag köpte i stan förra söndagen efter att ha varit på galej. Mörk denim med "sjömansknäppning". Undrar vad jag ska ha till? Randig tröja vore ju marint och käckt men någon sådan har jag nog inte. Får leta i gömmorna. Nån blus har jag säkert som passar. Bild kommer sen, as usual!

Jag vill avsluta dagen med att bjuda er på ett fint stilleben med tulpanerna jag köpte förra fredagen. Dom lever än men dom har blivit lååånga. :) Men visst är dom fina?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0