I´m a Barbie girl....

Jag har stickat lite kläder åt behövande Barbiedockor! Eftersom grabbarna boys inte är så intresserade av dylikt så har jag stickat åt J-s flickor. Och pojke.... Han blev jätteledsen när systrarna fick kläder till dockorna och inte han. Så klart jag stickar en klänning till då! Jag har inte haft nåt mönster utan freestylat, därför är dom inte exakt lika. Den vita blev lite kort för garnet tog slut.....jag kanske får virka ett par trosor åt henne så hon törs bucka sig?

Jaaa, man kan beställa om man vill! ;)








Kommentarer
Postat av: syster yster

Kan man få den röda i storlek 40?

2011-02-24 @ 14:17:20
Postat av: Mamma

Tjusigt värre.

2011-02-24 @ 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0