Sång, en vargman och italienska skor

Igår sjöng ReMix på Jamtli. Det gick alldeles utmärkt! Vi höll tonen, cd-spelaren kompade och ljudet blåste nästan inte bort alls. Men blåste gjorde det. Isbitar! Tur jag hade garderat mig med vindbyxor och extra kofta. Ett par extra sockor hade också suttit fint eller varför inte ett par andra kängor. Det var inte många minus men det blev kallt att vara ute i blåsten.



Kanske man skulle gjort som "vargmannen" vi träffade: klä sig helt i skinn. Vi fick syn på honom när vi gick runt där och kunde ju inte låta bli: Vi stämde upp "Vargsången"......:)



************************************************************************
Idag var jag på Hammarn en sväng och for in till H för att se om datorn var klar. Där var det stängt. Jaha. Men på Kupan var det öppet. Där hittade jag inte bara en drös blusar att prova, jag fick kaffe och kaka också. Blusarna passade inte men däremot hittade jag ett par SKOR! (Va? Skor, jag?)

Svarta skinnloafers, made in Italy. Jäääättesköna. Jättesnygga. Ser helt oslitna ut. Pris: 40 kr. Ett fynd!



Sen var vi på julmarknad på Älggårdsberget. Inte så väldigt mycket att se där om jag ska vara ärlig. Haqvin tyckte det var tråkigt.... Men tunnbröd fick vi med oss. Nästa helg tror jag det är julmarknad på Gisselgårdsskolan. Då är det nära och bra i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga!!

2011-12-04 @ 15:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0