Måleri och sömmeri, fallera!

Målade i måndags kväll. Det gick så bra! Glömde bort att jag hade ont i ryggen medans jag målade. Jättebra smärtlindrare! Tänk vad hjärnan kan göra va?

Det blev dessutom precis som jag såg det i huvudet. Inte illa!

Jodå, det är fortsättningen på Rödluvan och Vargen.



Började på en tavla till sen, foto på den kommer senare...

Igår sydde jag färdigt två änglar som blivit liggande, en utan hår och en utan vingar. Nu är dom klara!

Den tidigare hårlösa blev en platinablond skönhet med ett par färggranna slingor.



Och den goth-inspirerade fick ett par passande lila vingar.



Och - en tatuering! Hur många har broderat en tatuering? Jag kanske är först i världshistorien!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Snygg tattoo! :)

2011-08-11 @ 08:55:02
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0