Vilken helg! Och vilken vecka!

Härliga helg!

I lördags var det "bara" helg. Plockade ur hallen (igen) för idag kommer rörmokaren. Mycket prylar var det men jag passade på att bära ut hjälmar och skoterställ och pjäxor. Skulle det mot förmodan bli mer skoteråkning får man väl hämta in dom från vinden. Hittade även igen Haqvins vindjacka som PASSADE! Kort i taket.



Var ner och skulle köpa gummistövlar åt Haqvin men vi hittade inga som han ville ha. Dom klämde sa han. Sen hittade jag ett par uppe på vinden. Som passade. Snacka om tur - igen! Klart barnen måste få kläder men jag är glad åt alla utgifter jag slipper. T-shirts behöver vi INTE köpa, det är ett som är säkert. Plockade ur byrån som stått i sovrummet, den som Herman hade lite kläder kvar i. Eller ganska mycket kläder visade det sig. T-shirts som han vuxit ur men som nu passar Haqvin. Haqvin är numera en välekiperad herre. Byxor har han med, paketet kom äntligen i fredags, efter att ha varit i Härnösand och vänt....

I söndags hade ReMix två konserter tillsammans med Ragundakören och Forskören. Först i Fors kyrka och sedan i Ragunda kyrka. Det var kanon-kul! Tänk att sång kan vara så KUL!

 

 



Imorgon är jag ledig. Då ska jag först till sjukstugan och ta blodtrycket, sen tar jag bilen och drar ner till Eskilstuna. Sen jobbar jag i Västerås onsdag torsdag och på fredag är jag ledig igen! Umgås umgås umgås! Oh jag längtar! Och på lördag ska jag på konsert med Key Town Harmony! Jag ser SÅÅÅ ifram mot det!

Vilken vecka!

 


Kommentarer
Postat av: monica

Kör försiktigt och ha en skön vecka.. Hälsa med dig när du åker ner över..

Kramar till dig..

2011-04-11 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0