Söndag!!!

Härligt!

Idag har jag varit flitig. Vet inte hur det gick till men jag fick Haqvin att plocka ur garderoben, Sören att skruva upp trådbackar där och mig själv att sortera ur kläder som Haqvin vuxit ur. Resultat: En fin och organiserad garderob och en kasse kläder som kusin Arvid ska få ärva. Det blev SÅÅ bra. Men backen med byxor gapar nästan tom så strax ska jag gå in på Ellos.se och beställa. Han har dragit iväg på längden på sista tiden, plötsligt är alla byxor för korta! Igen!

Jag och barnen tog en promenad efter lunchen. Vi gick upp till Colldéns och förundrades över svallisen som bäcken har åstadkommit.



När vi kom hem bakade Haqvin och jag chokladmuffins.



Dom blev jättemumsiga....



Sören har fått upp lite innertak i hallen. Och nya tapeter fick vi i sovrummet redan förra veckan. Det börjar arta sig.

Nu sitter jag här med en kopp te och är förvånad över att klockan redan är halv nio. Måste vara sommartidens fel, den biologiska klockan har inte hunnit ställt om sig än. Tänk, det håller precis på att mörkna. Och det är april.

Visst är väl april en vårmånad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0