Mittiveckanbonusbild

Jag fick flera komplimanger igår om hur fin jag var så jag var tvungen att dokumentera det idag. "Somrig" tyckte flera. Ja jag hade medvetet letat upp strumbyxor i ljus färg istället för svart, brun, grå och lila som har varit den gängse färgen på benen hela vintern. Lite för brun tycker jag ändå att dom är MEN - det finns inget urval på ICA! "Black" eller "tan" var dom färger som fanns. Och dom jag har på mig är av färgen "sand" och dom är ändå för bruna. Hur blir då "tan" kan man fråga sig?

"Den här gamla trasan" (klänningen) är köpt på KappAhl för flera år sen. Men den sitter som en smäck och ja, jag känner mig fin. Kanske det var det som märktes?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0