Jag är så sugen sugen sugen

Inte på att jobba utan:

*på att måla.

*på att teckna. Helst med kol och helst modell. Jag saknar modelltecknandet i skolan......

*på att spela och sjunga. Visst, Remix repade ikväll men bara vetskapen om att det inte blir nåt nästa vecka gör att jag får abstinensbesvär i förhand.

*på att sy. Nu när det blev ordning i syrummet känns det roligt att gå in där. Men så många mönster på kläder har jag inte hittat än, möjligen nån klänningsnmodell som skulle kunna passa min kropp. Och så en byxdress som ser bra ut på tjejen i tidningen men hur skulle JAG se ut i den??

*på att träna. Faktiskt. Det krävdes inte mycket för att väcka den lusten igen.

Hur ska man hinna? Ge mig påsklov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0