För mycket konst är bara bra.


Idag har jag varit snurrig hela dagen. Hoppas inte det är förkylningen som "alla" har haft som tänker ge sig på mig. Det har jag inte tid med!

På lördag börjar Konstens vecka. Invigning på Stortorget klockan 12! Hela programmet här:

http://www.turist.ostersund.se/app/projects/turistbyranny/images/Konstensvecka2010_program.pdf

Jag ingår inte i programmet men jag vill gärna vara med på invigningen! Jag saknar skolan..... :(
Det känns som så långt till stan ibland. Jag känner mig liksom ensam här på min östra kant.

Fast Ragundadalens konstförening finns ju. Tyvärr är det vernissage samma tid som invigningen i stan - så klart..... Och samma sak som på skolan är det inte.

Jag satsar nog på stan och utsikten att få träffa några gamla klasskamrater och lärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0