Menhurärefattmedblogghelvetet!?

Det går inte att lägga upp bilder. Det har varit så sen i onsdags. Och lägga upp bilder har ju liksom blivit det viktigaste för mig just nu.

Jaja, jag får väl anstränga språkdelen av min hjärna och skriva lite istället. Vad händer i livet och vår del av världen?

Haqvin var på skoldans igår. Danspatrullen har varit ute på uppdrag igen och lärt barnen foxtrot och bugg och igår var det avslutning. När vi kom hem sa Haqvin: "Det där var kul. Jag hade kunnat gått på dansen även om vi inte fått en dag ledig". DET är bra betyg! Idag är han ledig. Just nu ligger han i soffan under ett täcke med bärbara datorn och spelar, endast iklädd kallingar. Snacka om ledig dag..... :)

Herman ska jag strax hämta på skolan för dom slutar tidigare idag. Det märks att det är i slutet på terminen, det blir mycket brännboll och studiebesök och annat special.

Slutet på terminen, ja..... Nästa fredag har jag skolavslutning. Känns lite...hm....sorgligt.

Och ute regnar det och är grått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0