Prinsesstårta idag då?

Idag gifter sig kronprinsessan Victoria med sin Daniel. Prinsessbröllop. Smaka på det ordet. Inte vilket sketet bröllop som helst!

Jag har sanningen att säga inte varit speciellt engagerad i dom konungsliga bröllopsbestyren men nu är det är dagen D så känner jag: Tja, varför inte fira? Prinsessbröllop är väl en anledning så god som någon.

Jag tror jag ska fara ner på jarboa och äntligen köpa ny vaxduk till köksbordet. Eller så slår jag på stort och stryker vita linneduken! Eller....näääää.... Men röja av på bordet så vi kan fira sen efter vigseln. Trerätters middag avslutad med prinsesstårta? Och jag har faktiskt en flaska mousserande vin i skafferiet!

Fast det är bara jag och barnen......och katten.

Det får bli kladdkaka med hallon och grädde, fruktsoda och en burk Sheba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0