Lager på lager



Minus 32 imorse.

När jag gick ner mot Hammarn för att möta mina samåkare var jag klädd i:

Linne
Blus
Kavaj
Fleecetröja
Vinterkappa
Jeans
Täckbyxor
Strumpor
Tjocksockar
Kängor
Tumvantar
Mössa
Halsduk

Ja jag hade varselväst på också, det kanske blir ett lager till? Jag fällde även upp huvan på kappan. Och halsduken fick jag snart dra över näsan för det nöp i den - med påföljden att vattenångan från min andedräkt immade igen glasögonen varpå imman sedan FRÖS så jag fick ha glasögonen på nästippen och kolla över dom för att se vart jag gick. Vilket gav mig tillbaka huvudvärken från igår.

En kollega fick inte igång bilen för dom hade -39 grader.

Jag kan inte komma på nåt bra alls med denna kyla, faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0