Dagens lista

Idag kör vi en lista:

  • Dagens höjdpunkt: Massage! Sandra är suverän. :)
  • Dagens blä: Huvudvärk :( massagen lindrade ett tag men sen kom den tillbaka med förstärkning.
  • Dagens märkligaste telefonsamtal: Syrran som ringde och frågade om innekatter kan få mask. Hon är kattvakt.... :)
  • Dagens lunch: Pasta med skinksås
  • Dagens strul: Telefonerna slutade fungera på jobbet. Jättekul......
  • Dagens mest förvånande händelse: Strömavbrottet - kvart i fyra blev det TOTALT SVART i HELA STUGUN! Slutjobbat. Kanske lika bra det eftersom telefonerna fortfarande inte funkade som dom skulle.....
  • Dagens middag: Lax, permos och ärtor.
  • Dagens födelsedagskalas: Hos Hanna som fyllde år i tisdags. Hon fick nagellack och ögonskugga (nej hon fyllde inte 13....)
  • Dagens bebis: Molly Dolores 2,5 månad. Gull!
  • Dagens ångest: Ska på julbord imorgon och "har inget att ta på mig"! Jo det har jag väl....men det är förvånansvärt lite glitter och glamour i min garderob har jag upptäckt. Får väl tindra med ögonen.
  • Dagens avslut: Hade tänkt måla naglarna röda men vi får se om jag lyckas för jag är trött. Det är viktigare att sova än att vara vacker. Eller är det därför det heter skönhetssömn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0