Snabbresumé

Min blogg kommer nog aldrig att hamna på listan över dom mest aktiva bloggarna. Nästan en vecka sedan jag skrev sist nu. Men jag har inte haft inspiration sätta mig ner och skriva. Ämnen har det funnits gott om men jag har inte kunnat komma in i rätta sinnesstämningen eller hur jag nu ska uttrycka saken. Det där lät som det var jätteavancerat att skriva men jag tror ni förstår vad jag menar.

Vad händer då?

Ja, vi har haft grafik ute på Härke konstcentrum igen. Jag har gjort en torrnålsgravyr och en fotopolymer. (Bilder kommer i separat inlägg). En vecka kvar där. Bara....

Det har varit plusgrader om dagarna så snön har sjunkit ihop. Och igår regnade det! Det var synnerligen olämpligt eftersom jag hade bindmössan på. Jag var på distriktsårsmöte för Folkdansringen med efterföljande middag med dans (ja konstigt vore det väl annars). Kom hem vid halv 12 trots att det bara serverades lättöl till maten. ;-)


Jag var in på jobbet med datorn och fick den ominstallerad nu i veckan. Nu funkar den lite mer som en dator bör göra! Men jag glömde spara undan favoriterna så om ni undrar varför jag är så dålig på att kommentera på era bloggar så är det kanske för att jag inte hittar dit...... 




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hojt-hojt! Här är i alla fall jag...:)

När får vi se din konst på hemmaplan tro..? Nyfiken!!!

2009-03-15 @ 22:09:25
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: Maggan

Då är det väl bäst att man lämnar ett litet avtryck så kan du inte skylla på att du "tappat bort" mig:) Ses på bussen!

2009-03-16 @ 09:53:44
URL: http://mags.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0