Tack tack tack!

Jo, syster yster, jag har fått nåt med posten. Jag hade bara inte kollat brevlådan när jag skrev gårdagens inlägg. :-)

Tack allihop! För presenter och blommor och kramar!

Jag har fått ett presentkort på El-Giganten. Nu har jag råd med ny telefon. Och kanske kamera med!
Jag har fått presentkort på valfri behandling hos Ulrika (hon som jag brukar gå på massage hos)
Jag har fått presentkort på Spa-massage (vad det nu kan vara?) hos Hälsobrunnen (Hanna).
Jag har fått pengar. Vad ska jag köpa för kul för dom?
Jag har fått kaffe, tårta och nybakad mandelbulle på sängen. Jättegott en stund tills jag började må illa.... :)
Jag har fått min skolresa till Frankrike betald.
Jag har fått en fin chokladask och en hemlig dag av "brudarna". Jag vet bara att jag ska befinna mig i Östersund ett visst datum och ha med mig finkläder och övernattningsgrejer. Spännande!
Jag har fått blommor, blommor, blommor.
Jag har fått en kallelse till mammografi av Landstinget. Tack för den.
Jag har fått ont i ryggen.....men jag ska på massage redan imorgon.

Firandet är inte slut riktigt än. Jag ska ha kalas nu på lördag och då kommer det fler folk som inte kom i måndags. Tyvärr kan inte alla jag bjudit komma. :(  Och inga av de mina söderifrån. Synd... Men vi får väl ha trevligt ändå.

Och om det är nån jag skulle ha missat att bjuda: Efter klockan fem på lördag kör vi igång! Vi ses då!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Man får säga GRATTIS i efterskott alltså!! :-)



Har du noterat årets årsmöte i Konstföreningen så du inte går miste om nån eventuell vinst? :-)



/ Susanne

2009-03-05 @ 13:41:59
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Hihi, ja jag har fått kallelsen. Gäller bara att komma ihåg det också. Men det går ju bra att vinna utan att vara där tydligen. :)

2009-03-05 @ 22:26:35
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Stort grattis i efterskott!!!

Hoppas du blir firad ordentligt och lite till:)

Det var väl fint av Landstinget att skicka en liten "present" oxå... Bara så att du ska bli påmind om att du fyller... typ, mer än förut...=)

Grattiskram!

2009-03-06 @ 19:30:42
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: Maggan

Grattis och välkommen in i gänget! (Även om jag ligger ganska många år före...) Kanske man har tur att vinna något från Konstföreningen som du skapat, så småningom? Det vore väldigt najs!

2009-03-08 @ 10:53:02
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: lillbjörnen

Dålig på att kolla kvastdabloggen här, annars skulle jag gärna ha farit dit gratulerat en gång till. :)

Nåja, förr eller senare kommer lillbjörnen förbi och roffar åt sig kakburken!!

Vet ju ungefär var din postlåda bor.

2009-03-23 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0