Utmaning

Jag har blivit utmanad av Susanne. :)

Regler: Bloggaren skriver ner 8 fakta eller (o)vanor man har..... Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg och uppger 8 fakta/(o)vanor den i sin tur har. I slutet av inlägget länkar man så vidare till minst 4 personer som man utmanar.

Ååålrajt...

1. Jag gillar mat. Att laga mat och äta god mat. En mig närstående person säger att jag är matfixerad. Men det är jag INTE! Det är han som har dålig framförhållning, så det så. Och så blir jag så elak om jag inte får äta.
2. Älskar choklad. Jag skulle kunna skippa allt annat godis. Favorit just nu är Marabou Premium Lemon & Ginger.
3. Jag gillar att lägga mig i ett väldigt varmt bad med en god bok eller en tidning.
4. Jag snarkar emellanåt. I veckan när jag somnade på bussen hem vaknade jag av att jag snarkade till.....genant...
5. Min favoritfärg är grönt, i alla fall när det gäller kläder.
6. Går helst klädd i kjol om det är möjligt. Kjol och kängor och kanske hatt (Kvasthilda var det ja...)
7. Gillar som dom flesta numera vet att rita och måla. Kladdar jämt, på handlarlistor, i kanten på korsord, på minnesanteckningar...
8. Skulle absolut inte kalla mig sportfåne men gillar att träna, mer och mer ju äldre jag blir. Löpning, längdskidåkning, boxning, mountainbike mm. Sport på TV har jag aldrig intresserat mig för men det kanske mest är för att det är just på TV?

Jaha, då var dags att utmana då....

MEN.

Dom bloggar jag vill utmana har redan blivit utmanade av andra!

Vet ni vad vi gör? Vi låter den som vill ta sig an denna utmaning.

Kommentarer
Postat av: kapten zonk

Denna utmaning kunde jag ta mig an...men vet inte riktigt, trots dina svar, hur utmaningen lyder?? Upplys ett "bloggsyskon"

2009-02-03 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0