Spån överallt!

Jag sitter här vid datorn med öronproppar och laddar bok på telefon. Sören och Haqvin håller på och river väggen mellan syrummet och sovrummet. Det låter illa. Och det blir spån överallt. Det är bland det värsta jag vet.... Fy för ombyggnationer och sågspån.  :(

Men det blir nog bra när det blir klart.

Det blir två nya fönster med en vägg emellan där gamla fönstret var så att rummen blir ungefär lika stora. Dom rummen ska barnen ha. Sen ska nya trappen upp från sal´n och komma upp där Hacked säng står nu. Där blir det en liten hall med ny dörr in till badrummet och till vårat sovrum. Gamla trappen ska bort och där den gick upp i hallen ska dörren till tvättstugan vara.

Själva tvättstugan är i stort sett klar nu. Igår invigde jag nya duschkabinen. Den har "massagestrålar"! Fast dom killades mest. Men blöt blev jag. Vattentrycket ska upp med en ny pump så småningom. Och så ska det blir golvvärme. Igår var det snarare golvkyla! Hurr!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen blir det ett par varv i skidspåret! Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Apropå massage... Jag var in på Järnhandeln och provsatt den där massagedynan. Riktigt fränt! (Men lite halvdyrt...)

2009-01-11 @ 14:20:48
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Jag fick en sån i julklapp av Sören! Det roliga var att han fick ett presentkort på massage av mig (nej inte massage AV mig). :)

2009-01-11 @ 15:26:24
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åhå! Ingen dum julklapp alls!

Är du nöjd med den?

(Och varför inte massage AV dig..? :))

2009-01-12 @ 18:33:36
URL: http://ace67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0