Put on your red shoes and dance the blues

Igår lyckades jag komma ihåg att titta på Let´s dance, kors i taket. Ja det var ju spännande. Eller?

Jag blev lite brydd när programledaren redan i början sa: "Ni kan ringa och rösta redan nu!" Öh? Jaha, ska man inte kolla hur dom dansar först? Om man bara ska rösta fram sina favvokändisar, varför ska dom dansa alls då? Jag är nog fruktansvärt omodern i mitt tänkande.

Jag blev impad av vissa par i alla fall. Det var hopp och det var airsteps (kanske inte heter så i jive?). Men två timmar (ja jag såg bara första delen)  med en massa reklam emellan....nä, jag kan nog tänka mig att göra annat en fredag kväll.

Men att dansa är ju kul. Jag måste se till att bli en berömd konstnär snabbt nu så jag själv får vara med i programmet!

På tal om dans, igår letade jag fram en gammal skiva med  Dance with a stranger. Minns ni dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0