38 days left and counting....

Jag kanske är fånig som har nedräkning? Jag kanske bara försöker vara lite käck och låtsas som att jag inte bryr mig? Nädå. Klart man funderar. Men åldern kan man ju inte göra nåt åt så varför bekymmra sig egentligen?

Men ibland får jag konstiga funderingar: Ska jag låta bli att färga håret rött? Är det tantvarning på det nu? Ett uppenbart försök att dölja gråa hår? Sluta måla naglarna gröna? Tonårs-wannabe-varning? Och detta tränande, är det ett desperat sätt att försöka hålla sig ung?

Näääää.....

Klart jag ska färga håret om jag vill. Jag har haft rött hår i skiftande nyanser i minst 20 års tid. Dessutom har jag inga gråa hår att dölja. Fast om jag hade, är det fel att färga då? Och är det fel att inte färga?

Naglarna tänker jag också måla i vilken färg jag vill. Eller inte alls om jag känner för det. Röda naglar är inte jag så då blir dom gröna. Eller svarta. Eller silverfärgade.

Vad gäller träningen så är jag glad att jag äntligen hittat ett sätt att bli pigg och må bra på! Mera skidåkning åt folket!

När man får för sig såna där konstiga saker kan man tänka på Vivienne Westwood. 

Kommentarer
Postat av: Thea

Nuförtiden har jag svårt att komma ihåg hur mycket jag fyller...inte för att jag har fel på minnet utan för att jag bryr mig inte! Men fylla år och käka tårta vill jag! ...och få presenter ;-)

2009-01-23 @ 15:41:58
Postat av: alias Kvasthilda

Jaaaaa!

2009-01-23 @ 18:27:48
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Tapeten

Konstigt hur det hjälper mot en hel del saker att tänka på Vivienne Westwood. Men akta dig för min gamla sida, där kan du bli helt orangefierad. Men hellre det än att fastna i Let's Dance, måste jag ju säga...

2009-01-23 @ 23:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0