Snor och snörvel....

I morse när jag vaknade kände jag att det inte var riktigt bra....snor, snörvel. Och under dagen har det bara blivit sämre. Näsan rinner och vissen känner jag mig. Fast inte så hemskt vissen egentligen, bara halv-vissen. Ingen feber, bara snuva. Rinn, rinn. Ett tag gick jag med två papperstussar i näsborrarna....

Allt har gått på halvfart idag av den anledningen. Men jag tänker inte anstränga mig. Jag ska ta det lugnt och vila i helgen så jag kan gå på skolan på måndag! Jag har faktiskt längtat dit idag. Jag vill fortsätta på min skulptur!

Just nu roar jag mig med att färga håret. Lite special denna gång. Det blir lite svarta slingor förutom det röda.....hm...vi får se. Det är bara toning som går att tvätta ur så blir det jättehemskt så blir det hårinpackning imorgon!!

Usch vad näsan rinner.

Barnen roar sig med att spela Wii. Men när sköljt håret ska jag se till att dom fikar och lägger sig. Fyra minuter kvar av verkningstiden.

Håhå, jaja.  Lördag imorgon och sovmorgon. Najs, very najs.

Kommentarer
Postat av: Åsa

När man måste gå med två pappertussar i näsan så kan man ju förstå varför näbben kallas "kran"....

Krya på dig!!

2009-02-07 @ 10:47:33
URL: http://ace67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0