Gnäll-inlägg

Usch vad less jag är. Sören och Herman har åkt till Junsele med Per och Dennis på nån vinterkörning med Svensk Land Rover Klubb och Haqvin är hos Victor. Och jag sitter och kollar på Ellos och fryser. Snart måste jag hämta ved igen.

Jag vill vara frisk och göra nåt kul! Inte snora och vara yr i bollen och sitta ensam hemma och frysa. Nyss tog jag ett varmt fotbad, det var inte dumt. Men den värmen varade inte så länge.

Hade jag varit frisk hade jag åkt skidor eller tagit en långpromenad. Men det är liksom inte läge för nån motion just nu.

Kent & co kommer idag, jag vet dock inte exakt när. Himla trevligt sällskap jag är då, med min röda näsa... Nåväl, dom ska inte bo hos oss. Och jag hinner väl pigga på mig innan dom åker hem.

Undrar om jag skulle ta och gå ut och sy lite i alla fall? Och lyssna på bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0