Kalajset

Jag har ju inte berättat om klassfesten. Jo vi hade kul! Jag träffade Amelie från Montmartre, Alexander de Large (A clockwork orange), Cruella del Ville (101 dalmatiner), Viktor (Ville, Valle och Viktor om ni minns), Madicken, Fantomen, Lilla My, Braveheart och många fler. Och så jag då, Pippilotta Viktualia etc....

Vi skulle bara ha med oss snacks sa vi så vi var några som åt mat på puben innan festen. Men det blev gott om snacks ändå:
Det skickades runt fat med chokladpraliner, skålar med chips, en burk med kanelbullar, fat med choklad och nötter, salta pinnar, skuren frukt..... det var inte direkt så att man behövde gå (cykla) hungrig hem på natten. Och så dracks det förstås ett och annat till allt detta.

Vi hade lite lekar, bland annat citat-tävling och charader med film-tema. Skitkul! Fast vårt lag kom tvåa....

Nu är ni förstås nyfiken på hur Pippi såg ut. Men jag har ingen riktigt bra bild. Ni får nöja er med denna suddiga där jag dessutom lånat både mössa och hår från Braveheart! Men rätt hårfärg är det ju....


Kommentarer
Postat av: Thea

Du är jättefin!!

2008-09-22 @ 10:59:37
Postat av: Beritdolores

Hej !

Har du skickat leggina till mor och far ?

Isåfall kanske jag kan prova dom.

Du är söt som pippi...

Kram från Berit

2008-09-23 @ 08:29:01
Postat av: Beritdolores

Hej igen !

Oj, oj, vad fint du målar, jag vill ha en tavla som du målat..

2008-09-23 @ 08:33:34
URL: http://svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0