Halloween

Har ni sett några spöken än?

Det är halloweendisco på Hammarn i kväll med maskerad. Men mina grabbar vill inte gå......

Hacke var iväg förra gången det var disco. Och han säger att han skulle vilja gå men att det var för högt ljud på musiken förra gången! Klok kille.... Herman gillar inte att dansa säger han. I alla fall inte med andra. Hemma går det bra. Ja vad gör man? Jag kan inte gärna tvinga dom.

Hacke var på halloweenparty redan förra lördagen. Och det är tur dom har den moder dom har. Jag har alltid haft en svaghet för vampyrer, monster och ja....häxor förstås. :)
Han fick låna delar av min djävulsdräkt och kompletterade med svarta kläder, smink och horn. Så här blev resultatet:

    

Ganska skrämmande va?  Bilden där han står med utbredda armar är nästan lite otäck på nåt sätt. Ser ut som om han ska till och lyfta och ge sig iväg ut i natten......

Själv köpte jag en häxhatt idag på TKH..... När jag tänker efter så tror jag att jag skulle passa utmärkt som goth. Eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0