Ajajaj ojojoj....

Var det inte i FÖRRGÅR jag var på box-träning? Låren gör nästan lika ont idag som igår. Fast det bevisar att jag HAR muskler där, eller hur? Idag törs jag nog våga mig på en promenad i alla fall. Igår hade jag stora problem att ta mig ner för trappen. Men kul var det! Och nästa torsdag blir det träning igen. :)

I morse var det alldeles vitt av frost när jag drog upp rullgardinen men nu skiner solen för fullt så det blir en fin dag. Sören har åkt ner till Malung för att köpa en husvagn så jag har hela dagen för mig själv. Hackebacken ska på kalas på eftermiddagen och vad Herman ska göra vet jag inte än, han har nyss klivit upp.........

Vad JAG ska göra? Jag ska dra på musik och dra runt med dammsugaren till att börja med. Eller kanske musiken får vänta tills jag dammsugit annars hör jag väl inget av den..... Sen får vi se. Jag kanske ska sy lite? Baka matbröd? Eller baka nåt totalt onyttigt?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Om du gör det sista alternativet så är det bara att höra av sig om du vill ha hjälp att äta upp det..:)

Kram!

2008-10-18 @ 11:24:59
URL: http://ace67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0