Å håcken ä du då?

Nu är jag nyfiken på vilka som brukar läsa här. Berätta!

Vem är du och hur hittade du hit? Vad är ditt bästa fika? Favoritfärg? Vad vill helst göra en ledig dag?  

Vem jag är vet  ni nog. Mitt bästa fika är kaffe och kladdkaka eller fransk chokladtårta med vispgrädde till. Kaffe med mjölk. Min favvofärg är GRÖÖÖÖN. Och en ledig dag börjar jag gärna med långfrukost, sen måste man gå upp på Snödberget med fika nån gång under dagen (jag förutsätter att solen skiner). Dagen avslutas gärna med ett bad och en konjak.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hittade hit när du hittat till mig, favoritfika drivor av choklad, favoritfärg strunt samma, på ledig dag gör jag skojiga saker. Och Richard Thompson knäcker alltid, särskilt Britney.

2008-10-30 @ 12:50:39
Postat av: Ulrika

Hej jag är jag....Min bästa fika är blåbärspaj med vanilvisp! favvofärg varierar väldigt. det har varit grön, numera turkost. favvo till frulle är gröt, kokta ägg, juice och massor med smörgåspålägg.

2008-10-30 @ 17:24:03
URL: http://ullda.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej. Hittade hit via nån annan blogg...minns inte vilken...

Svårt med fika pga av intollerans mot en massa... men..en mjöl- och laktosfri chokladtårta med vispgrädde till kaffet är inte fel!!

Gillar också grönt...och turkos...

Lediga dagar innebär hemmapyssel ute eller inne och gärna en promenad med hundarna!



/ Susanne

2008-10-30 @ 18:41:02
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/
Postat av: Marja

Hallå! Jag kikar in lite nu & då. Minns inte hur jag hamnade här men har varit med från start.

Bästa fika: Allt med choklad, ej småkakor.

Favvo färg: På kläder-svart. I hemmet-vit.

En ledig dag: Mys & bus med barnen, fixa- & dona i hemmet, go mat & vin med nära & kära som sällskap.

2008-10-30 @ 20:11:46
Postat av: Mia

Jag är Maria men kallas för Mia, jag komme rinte ihåg hur jag hittade hit, men hit hittade jag.

Mitt favoritfika är nog det mesta fikat. Allt fika är ju gott.

Har så många favoritfärger.

På en ledig dag så tycker jag om att måla lite, fika lite, klappa katterna och bara vara lat...

2008-10-30 @ 20:35:37
URL: http://mariabjornbomoberg.deviantart.com/
Postat av: Susanne

Hej!

Du är utmanad på min blogg!



/ Susanne

2008-10-31 @ 10:59:58
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/
Postat av: Helena

Men de e ju jag! Du vet grannen som bjur på för mycket vin ibland...;-))

kladdkaka och kaffe, favvofärg är svårt.... beror på vad man ska ha det ngnstans... på kroppen eller i hemmet eller på en bil eller ett par skor eller nå´t... En ledig dag är väl att njuta av långfrukost, promenad, pyssel med barna och annat... på sommarn med fit väder går jag gärna en runda på golfbanan...:-))

2008-11-02 @ 16:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0