Före och efter

Jag var till frissan igår. Jag tänkte då innan att jag skulle ta en "före"- och en "efter"-bild. När jag hade tagit "före"-bilden så konstaterade jag att jag var ju riktigt snygg i håret. Typiskt. Men jag är nöjd med hur det blev efter klippningen också. Som en kollega skrev "tänk vad snygg i håret du ska bli EFTER klippningen när du är så snygg före!"

   "Före"        "Efter"

Jag var nästan på väg att spara ut håret. Men nu när jag klippt det kort igen känner jag att jag trivs förträffligt i det. Mitt ansikte kommer fram mer.  Och jag har alltid haft en fäbless för bob-klippning och 20-tals-stil (fast jag har inte figur för att riktigt passa i modet från den tiden. I alla fall inte idealbilden av en flapper.). Nu är det alldeles nyklippt på bilden så jag vet inte hur det blir när jag tvättar det. Det kanske bestämmer sig för att bli lockigt igen och spreta åt alla håll.....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du passar ju i alla frisyrer. Vilken snygg profil du har.Du påminner om någon kommer inte på vem.

2008-11-22 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0