Nu är det slut på kräket....

Haqvin fick ont i magen och kräktes igår kväll.... men inget i natt, bara ont i magen. Och vid 4-tiden ville han ha saft och det gick bra. Nu sitter han och spelar Star Wars och äter ett kex så det går nog framåt. Men man ska inte tro att man får en massa "nytta" gjort bara för att man är hemma. Det tar på krafterna att vara uppe flera gånger på natten. Ont i skallen har jag och seg är jag.....

Det ser ut att vara kanonväder ute men det blåser och är inte särskilt varmt. Men jag satte mig en stund på verandatrappen, där var det både sol och lä och det var inte dumt alls! Skönt att det blir sommarväder, äntligen. Jag ska nog ta en promenad eller löprunda sen!

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !

Jag blev också lite haldålig i magen på Söndagkväll.

Hoppas Haqvin mår bättre..och att du "känner" dig bättre också....

Kram från Berit

2008-05-28 @ 06:47:18
URL: http://www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0