Solsken och vackert väder

är det ute.... och jag sitter inne. Det ser visserligen ut att blåsa en del men jag skulle gärna gå ut ändå. Men det är snart lunch! Då ska jag gå på ICA och köpa en grillad kyckling tror jag. Jag tog inte med mig matdosan, jag kände faktiskt inte för grillkorv och makaroner (kalla mig gärna kräsen). Grillad kyckling, avocado (om jag hittar nån lagom mogen), tomater och kanske smaksatt creme fraish som sås, det blir mumma, det!
Undrar om jag är kräsen även när jag förutsätter att dom system vi ska jobba i ska FUNGERA?  Det är inte ens våra system, det är kundernas. Vill dom inte att vi ska kunna göra jobbet åt dom? Och det är inte bara ETT system som krånglar. Datorer! Men det är klart, skulle det aldrig krångla skulle jag inte ha nåt jobb. Jo, förresten, jag skulle jobba med nåt annat!

NU är det lunch! Slutgnällt! (För den här gången)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas maten smakade bra!
Själv avnjöt (?) jag en köttbullemacka och drack vatten till... Gourmét???

2008-03-06 @ 14:18:48
URL: http://ace67.blogg.se
Postat av: alias Kvasthilda

Japp! Det var gott. Det blev precis det jag skrev, kyckling etc. Fast det är smakförstärkare i kycklingen såg jag, det är fanimej inte lätt att komma undan.

2008-03-06 @ 15:03:47
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Usch!

2008-03-07 @ 10:16:28
URL: http://ace67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0