"Bara" virus

Kalla mig löjlig eller vad som helst men jag ringde sjukstugan idag. Jag hade fortfarande feber i morse (fjärde dagen) och dessutom ont i ryggen. "Lunginflammation!!" var tanken..... Dessutom var jag superdålig igår, sov ett par omgångar på dagen och häckade dessutom regelbundet i soffan framför tv-n. Nå, vad sa doktorn då? Jo snabbsänkan var låg och lungorna lät bra. Det är alltså "bara" virus. Vila och vänta. Det är ju skönt på sätt och vis att det INTE är lunginflammation. Men sjuk är jag, lik förbannat.

Sören är också förkyld, han hade feber i natt. Det var som att sova bredvid en kamin! Och barnen hostar också men är mycket piggare än vi vuxna.  
Det här blev bara snack om krämpor. Hm.... vad ska vi meddela mer för att inte fastna i gnällträsket? Jag kommer faktiskt inte på nåt just nu! Sorry!


Kommentarer
Postat av: Kent

Hej du sjuka! Ja som sagt sluta med "kvirninga". Amparo är förkyld också med halsont. Hoppas bara hon är bättre imorgon för då ska vi på Tysklandskryssning i 3 dagar, naturligtvis så är det jag som ska köra Bussresenärerna. Men jag ska inte klaga, det är faktiskt en trevlig resa. Tänkte egentligen bara tala om att nu har även jaag börjat/försöker att blogga lite på följande adress http://elvikingo56.blogg.se/
så vi får väl se vad det blir. Ha det så gott och det gäller även de andra som är inne på bloggen.
Ma höres/ Kent

2008-03-27 @ 22:46:32
URL: http://elvikingo56.blogg.se/
Postat av: Åsa

Krya på dig!!!

2008-03-28 @ 10:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0