Tråk tråk...

Åh vilken gnälldag jag har idag. Åh vad tråkigt det är att sitta på ett möte man inte är intresserad av. Visst, vi skulle diskutera det som var dåligt på medarbetarenkäten och vad man kan göra. Men ibland kändes det som att vi "tycker fel". Eller som att vi har missuppfattat frågan. Men om man frågar någon vad dom tycker måste man väl svara det man tycker..? Det är alltså inte företaget det är fel på när vi gnäller utan oss? Nä nu ska jag inte säga mer....
Trött är jag också. Min middag bestod av keso, ett kokt ägg och en clementin innan mötet. Samt en nutrilett-bar i bilen hem. Sen tog jag en macka och en kopp te när barnen fikade men det känns att jag inte ätit mat ikväll. Hur folk kan byta ut ett måt MAT mot nutrilett och känna sig nöjda är för mig en gåta. Och VARJE DAG dessutom! Nä det är inget för mig.
Nu tror jag Sören har tappat upp ett bad.
Slutgnällt för idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är så jäkla skönt att få gnälla ifrån sig ibland. Man måste väl få ha såna dagar åxå? Hur skulle man annars känns nån skillnad?! FRAM FÖR FLER GNÄLLDAGAR :)

2008-01-10 @ 10:23:01
Postat av: Maggan

Mitt namn föll visst bort i förra inlägget.
Nog är det väl själva *%#)`*! *gnäll*

2008-01-10 @ 10:24:32
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

Helt ok att gnälla! Jag utövar oxå det ibland...
Var badet med Sören bra? :-)

2008-01-10 @ 10:46:42
Postat av: Gun

Nä bloggen krånglade när jag sparade utkastet så jag fick skriva om hälften! Och då hade han hunnit kliva upp. :-|
Men det blir väl fler tillfällen....

2008-01-10 @ 12:02:02
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Stora syster

jaa! gnälla liiiite får man - men sen ska man skita i det man blir sur över o ta nya tag o göra ngn roligt!!! Varför låta andra ta kommandot över mitt humör - hmpf!

2008-01-11 @ 12:32:38
Postat av: Gun

Jaha! Har jag smittat av mitt dåliga humör på dig nu!? *fniss*
Får man bara gnälla lite så går det över fortare. Och nu känns det rätt bra.

2008-01-11 @ 15:30:13
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0