Tingen är emot mig...

Skulle ta lite Oboy igår kväll för en gång skull. Då är påsen mystiskt förvunnen. Jag har letat igenom hela skafferiet men kan inte hitta den!! Sören letade också när han kommit hem men utan resultat.
Klädkammarlåset däremot är fixat, det var "bara att stoppa i nyckeln". Jo pyttsan..... men nu är paket inslaget.
Haqvins hosta låter bättre (han har tränat, kanske?) nu när han har varit hemma  nån dag och inte sprungit ute i kylan. Han ska på kalas imorgon och var lite  orolig att han inte fick men det ska nog ordna sig.

Nu ska jag ta mig an toaletten nere. Skoj.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Alltid lika kul att städa tjottan.... :(

2008-01-25 @ 15:54:22
Postat av: alias Kvasthilda

Ja jag skulle ju passa på att sy änglar när jag ändå var hemma! Nu är klockan snart åtta. Tror du jag gjort nåt i den vägen än? Nä...

2008-01-25 @ 19:48:16
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0