Urk...

Jag var så dum idag och satt inloggad på linan alldeles för mycket och nu mår jag pyton. Huvudet snurrar inuti liksom. Min hink är definitivt full, jag tål inte mycket för att det ska rinna över. Jag har börjat lite smått att vara inloggad när andra halvan är på lunch och det har väl gått så där..... men idag var folk både sjuka och lediga och det blev lite kaosartat! Och man vill ju göra sitt bästa...... Hoppas inte det saknas lika många imorgon.

I morgon, ja.... då ska jag till frissan!!!  *jättefliiiiiin*

Kommentarer
Postat av: Jannike

Lycka til hos frissan!! Du blir säkert jättefint, hoppas hon kan klippa sån där bobbad frisyr.... Visst var det så det kallades???

2008-02-12 @ 22:02:44
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0