Kall om rumpan!

Jag har stått i slalombacken och kollat på när Herman åker. Åka själv? Njae....
Haqvin då? Ja, han och Sören är i Spanien och hälsar på farfar så dom har nog annat för sig än skidåkning! Och dom behöver nog inte frysa heller.....
Jag tänkte att nu har man kvällarna för sig själv, nu ska det bli änglar så det brakar! Har en stor beställning jag MÅSTE göra färdigt. Hur det går med marknaden vet jag inte men jag kanske hinner sy till den också, hoppas det. Nå, syr jag nåt då?
Igår var jag på dansen. Visserligen bara till åtta men sen var jag supertrött så det var bara att duscha och lägga sig när jag sagt godnatt åt Herman. Och ikväll var backen öppen. I morgon är det kören, äntligen! Och på torsdag har backen öppet igen......
Nä nu är mitt te slut. Nu SKA jag sätta mig och knåpa vidare på en ängel innan jag tappar upp ett varmt bad. Mmmm! Man skulle bara haft nån som serverar en lite bubbel också!

Förresten...undrar vad änglarna själva tycker om mina versioner......?

image34

Kommentarer
Postat av: Jannike

Söt.... hm....

Drycken befinner sig fr o m i morron på Cafe´Rosenbuske!! "fniss"

2008-02-05 @ 23:58:27
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: alias Kvasthilda

Det var Sören som sa "Rosenbusken" en gång och nu går det inte att få bort..... :$
Man tackar, man tackar! Ska sluta tidigare imorgon(om jag får)

2008-02-06 @ 08:28:13
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Aha! En bubbeldrickare till !!! (Fast egentligen kan jag inte kalla mig det. Är nog inte kvalificerad ännu...)
Kram!

2008-02-06 @ 10:19:20
Postat av: alias Kvasthilda

Nä jag är inte kvalificerad bubbeldrickare. Jag bara retades med Maggan lite.... fniss.
Jag föredrar rödvin utan bubbel. Fast i badet tar jag gärna en konjak istället. :))

2008-02-06 @ 10:46:11
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Berit

Hej !
Vet du vad, jag tog mig en Southern comfort (stavas det så.) igårkväll. Det fanns kvar sen jul, så det räckte i ett snapsglas och det var riktigt skönt för halsen. Känner mig annars rätt så piss...
Kram...

2008-02-06 @ 11:08:20
Postat av: Jannike

BRAA - håller med dig Kvasthilda - rödvin framför bubbel.... definitivt..... Och ni som tjatar on bad - att ni ínte beställer badgele´n med aloe vera - den är fantastico - och dryg!!!! tro inte man får feber av den heller...

2008-02-06 @ 15:23:51
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0