Jag vill inte... grrr

Jag borde fortsätta städa men jag har ingen lust, det är så mycket prylar kvar på golvet och det är så dammigt..... men naturligtvis så kommer jag att göra det. Tänkte glädja familjen med att göra tacos ikväll också men nu ska Sören göra undan så mycket som möjligt eftersom han inte ska snickra nåt nästa vecka så jag vet inte när han kommer...... barnen och jag får väl äta tacos själva.  Men det tar en stund att steka köttfärs och skära grönsaker. Tid, tid....
Sen var det ju bakningen... när ska jag göra den? Haqvin vill baka bullar. Kanske efter Bolibompa? Om jag har städat klart då... kanske imorgon? Då vill Haqvin på teatern på marknaden och det tycker jag vi ska för det vill jag med!  Och kolla på marknaden och kanske handla lite (fanken, jag glömde ta ut kontanter). Sen på söndag vill jag ha tårta. Chokladtårta med hallon. Och jag har hittat receptet! Men det saknas lite och dessutom måste jag handla till Hackes kalas. Och göra godispåsar till fiskdammen.  Ok....jag behöver ju faktiskt inte göra allt själv. Men det ska göras.
Känns som jag behöver slå knut på mig.  image88

Nä men spark i rumpan, kliv upp och gör nåt dårå! Jaja....  nån som känner för att blåsa ballonger?

Kommentarer
Postat av: Åsa R

Hade gärna hjälpt dig att blåsa ballonger - om det inte vore för att jag svimmar efter två stycken :-)

2008-02-29 @ 22:24:37
URL: http://ace67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0