Bohemian Raphsody?

     

Om jag hade pengar så skulle jag köpa kläder från Odd Molly..... jag älskar deras stil med broderier, volanger och trudelutter! Å andra sidan, skulle jag verkligen göra det? 1800 spänn för en BLUS? Och 2000kr för en klänning? Det är inte H&M-priser direkt.....
Om jag hade pengar så kunde jag ge fan i och jobba och sy kläderna själv istället. Vantarna skulle jag kunna ordna, sticka kan jag och virka kan jag lite grand. Och sy kan jag med. Jag kan inte göra mönster själv men det finns ju att köpa.  Men finns det nån som kan lära mig sy korsstygn!?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Slalombacken är öppen på lördag... Du kanske kan lära dig korsstygn då? :-)

2008-02-08 @ 22:13:51
Postat av: alias Kvasthilda

Ok. Jag får offra nån timme så Herman får åka..... men dom öppnar väl inte förrän 11 så man hinner väl en del ändå.
Ja kan du lära mig det då? *flin*

2008-02-08 @ 22:48:44
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Skulle inte tro att du vill att jag lär dig korsstygn...:-) Måste finnas bättre aspiranter till det. Men jag tror att det är plättlätt att lära för en sån som du!

2008-02-09 @ 11:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0