Efterlyses: Julefrid


Nu ska jag ner och handla. Usch. Jag tycker jag har handlat varje dag den senaste veckan. Födelsedagar och jul. Jag vill inte handla mer nu.

Varför gör man så här varje jul?

Varför köper man en massa mat som man måste äta i flera dagar sen? Det blir ju jul ändå. Eller?

Varför har ängeln jag klottrade på minneslistan en sån uppgiven min? 


Jag är rätt nöjd om jag får ett par hembakade vörtbrödmackor med julskinka  och en god ost på julaftonsmorgonen. Och kaffe med mjölk.


Kommentarer
Postat av: Emma

Klottrade ? så är det värsta konstverket =)

2008-12-22 @ 22:49:33
URL: http://memzz.blogg.se/
Postat av: Thea

Men handla inte så mycket då! Ta så det räcker till julafton och helst går åt! God Jul!!

2008-12-23 @ 20:16:04
Postat av: kapten zonk

Vi söker nog alla friden, även änglar... :o)



Jag blir helnöjd med skinkmacka på tunnbröd med äkta smör och meseglukke...en julmust till det.

2008-12-28 @ 09:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0